Сила сервісу – як наші навчання гідів впливають на відпочинок туристів
Сила сервісу – як наші навчання гідів впливають на відпочинок туристів

Задоволений турист – наша мета і мотивація. Ми давно зрозуміли: емоції від подорожі починаються задовго до зльоту літака. Вони народжуються з довіри – туриста до агента, а агента – до нашої обіцянки “все буде на найвищому рівні”.
Упевненість у якості сервісу впливає на рівень задоволення туриста поїздкою. Це підтверджують навіть дослідження¹. Саме тому Join UP!™ уже багато років працює над тим, щоб ви були впевнені в наших готелях, маршрутах і, звісно, в людях, які зустрічатимуть вас та створюватимуть сервіс на курортах. Так, це ми про наших гідів.
Уже добігає кінця новий сезон їхнього навчання, і ми хочемо поділитися результатами. Впевнені, вам буде цікаво. Адже тепер це про ще вищий рівень та більші масштаби.
Оцініть самі:
✅ 233 гіди
✅ 8 напрямків. Так, цього сезону ми долучили до програми тренінгів аж 5 нових країн:
Кіпр, Болгарію, Туніс, Чорногорію та Грецію
✅ 12 онлайн і понад 30 офлайн тренінгів
✅ чекап результатів на кожному напрямку
АКЦЕНТ НА СЕРВІС
Скажете: “Це ж було вже”? Так! Але ми знаємо: нам ще є куди рости та що покращувати, тож цього року ми підійшли до підготовки більш детально та розширили напрями тренінгів.
Ось вам трішки залаштунки:
- Нові формати навчань – онлайн-тренінги з практичною офлайн-частиною. Тепер маємо ідеальну формулу: інформативні лекторії + закріплення теорії на практиці + чекап для перевірки якості й засвоєння матеріалу. Ефективність такого комбо наші туристи відчують уже цього сезону.
- Диверсифікація напрямків. Для деяких країн це вже сьомий рік тренінгів від Join UP!™ (Туреччина, Єгипет), а деякі, як, наприклад, Кіпр, Болгарія, Туніс, Чорногорія та Греція, тільки “йдуть у перший клас”. Зрозуміло, що їм потрібна різна програма, тому з цього сезону ми ділимо наші напрямки на 3 категорії з різними форматами та тематикою занять.




Цікаво, що ж вивчають наші гіди?
Ділимося розкладом цього сезону:
|
|
Тренінг для гідів, які обслуговують наших cream-туристів.
Для роботи з вашими VIP-туристами ми залучаємо окремих готельних гідів та гідів, які зустрічають в аеропорту. Цього сезону наша команда вперше провела для них спеціалізовані навчання на курортах Анталії та Егейського узбережжя. Розбирали, як спілкуватися з VIP-гостями, створювати сервіс рівня “вау”, як правильно вести діалог і дотримуватися етикету. І звісно, закріпили все на практиці.
Євгенія
Лук’яненко менеджерка з розвитку персоналу в Join UP!™
|
«Я також навчаю і стюардів автобусних турів BUS UP! і завжди використовую це в тренінгах для обох сторін. Наприклад, на курсах для гідів, що працюють за напрямками автобусних турів, ми розповідаємо, який шлях та досвід туристи отримують у дорозі, а автобусні стюарди зі свого боку мотивують туристів приходити на зустріч до гідів. Тобто уявіть: турист їде відпочивати з Join UP!™ до Чорногорії, і ми з вами впевнені, що і автобусний стюард, і гід, який зустріне в готелі, гарантовано розділяють розуміння сервісу та цінності нашої компанії. Усі діють в інтересах одне одного.
Новий виклик та привід для гордості – розвиток гідів з європейських країн. Для них ми проводимо навчання англійською і навіть для кількох груп польською.»
Тамара
Пермінова керівник відділу навчання
та розвитку персоналу в Join UP!™
|
«Тому ми щороку працюємо з нашими партнерами для покращення рівня взаємодії між усіма залученими сторонами та вдосконалення якості продуктів і послуг, які отримує наш гість на всіх дестинаціях.
Щиро дякую нашим приймаючим сторонам, а також усім командам Join UP!™ і агенцій, які створюють справжнє свято для наших клієнтів! Бажаємо всім чудового сезону!»







ДУМАТИ ЯК ТУРИСТ
Мабуть, ви пам’ятаєте, як ми любимо CJM² (якщо забули, що це і як він допомагає в бізнесі, нагадуємо). Тепер ми вчимо і наших гідів використовувати цей інструмент, щоб надавати якісно кращий сервіс мандрівникам. Як? Беремо шлях туриста від перших хвилин подорожі та проходимося кожним етапом разом з гідами: який досвід наші гості отримують після прильоту, чого не вистачає на трансфері, як спростити бронювання додаткових сервісів?
А після навчання тренери й менеджери від Join UP!™ їдуть на курорти як туристи, щоб побачити все очима мандрівника та одразу підказати – що, де і як варто змінити. Така собі інспекція якості в режимі реального часу – контролюємо, щоб покращувати. І ви так само можете впливати на рівень сервісу і задоволення туристів.
Маєте якісь побажання, зауваження чи ідеї? Пишіть нам на адресу guidetocelebrate@joinup.ua.
Для нас кожне таке повідомлення – як для геймерів хінти (підказки), як перейти на наступний рівень у цій грі про сервісність. Тож розбираємо все до деталей.
А ще із зимового сезону Join UP!™ запускає NPS ³ дослідження серед туристів, щоб точно знати, як ми можемо зробити їх ще щасливішими після відпустки.




Адже сервіс – це гра без фінального рівня, але завжди з цікавими викликами та класними бонусами, якщо грати правильно.
¹International Journal of Small and Medium Enterprises and Business Sustainability
² Сustomer Journey Map (CJM) — карти подорожі клієнта
³ Net Promoter Score – індекс лояльності клієнта