• office@joinup.ua
  • +38 (044) 303 99 99
  • +38 (044) 330 02 85
  • +38 (067) 724 80 80
  • +38 (063) 472 80 80

Агентам

#якіновини: ритуали на повню, статистика туризму, сучасна картографія

Глобальна статистика підтверджує: подорожі стали потребою номер один. А ми тим часом намагаємося промапувати, чого прагнуть сучасні мандрівники, про що мріють і чим цікавляться. Дізнавайтеся це з нами!

ПРИБЛИЗНО КОЖЕН ДЕСЯТИЙ ПРАЦЮЄ У ТУРИЗМІ1

У 2024 сфера туризму склала 10% глобального ВВП, а в індустрії працював приблизно кожен десятий.1 Прогнозують, що цього року кількість спеціалістів зросте майже до 11% від працевлаштованої аудиторії світу.1 Це приблизно 371 млн людей — більше, ніж населення США.1 А міжнародні туристи витратять $2,1 трлн — на 8,5% вище за попередній рекорд.1

Такого висновку дійшли у World Travel & Tourism Council (WTTC) — незалежній глобальній організації провідних представників туристичної та готельної індустрії. WTTC регулярно аналізує розвиток індустрії туризму та досліджує її вплив на економіку країн, зайнятість, екологію тощо.

Більше тут і тут.

ЯК ЄВРОПЕЙЦІ ВИТРАЧАЮТЬ КОШТИ У 2025?

Щорічне опитування споживачів від Mastercard дає змогу дізнатися: як жителі європейських країн розставляють пріоритети своїх витрат. Цього разу аж 70% респондентів зазначили, що понад усе прагнуть викреслити якийсь захід / досвід зі списку бажань. Найбільше здійснити свої мрії у 2025 прагнуть поляки (87%) та румуни (88%).

Подорожі та туризм домінують у 89% вішлістів! Чому так? Опитані європейці пояснили, що хочуть:

  • 44% — створити спогади на все життя,
  • 36% — побачити світ по-новому,
  • 33% — поділитися враженнями з близькими.

Найчастіше після подорожей називали ще такі категорії:

  • 80% — відпочинок на природі,
  • 79% — гастродосвід, смакові й кулінарні відкриття,
  • 76% — досвід, пов’язаний з кіно,
  • 75% — час, проведений разом із сім’єю,
  • 74% — події з живою музикою.

Більше тут.

ЯКИЙ ЧУДЕСНИЙ СВІТ НОВИЙ!

Мандрівники шукають у подорожах нові враження, але «беруть із собою себе»: свої звички, пристрасті, цілі, вподобання. А готелі намагаються вгадати та задовольнити їхні потреби. Ось тому три цікаві приклади.

Нове слово у велнесі: синхронізація з циклами Місяця на Мальдівах

The Nautilus Maldives цього року представив унікальну програму Full Moon wellness — серію вечірніх практик під повним Місяцем. Тибетські співочі чаші й ароматерапія під зоряним небом, медитативні церемонії чаювання — усе це створює натхненну атмосферу, що допомагає гостям відчути себе в потоці й поставити нові цілі для особистісного зростання. Для тих, хто хоче глибше відчути енергію Місяця, створили приватні пакети послуг.

Більше тут.

Повністю веганські номери в Абу-Дабі

Деякі туристи воліли б не просто насолоджуватися бажаним рівнем розкоші в готелі, а й бути певними, що місце відповідає їхнім цінностям. Для таких клієнтів Mandarin Oriental Emirates Palace створив повністю веганські номери.

У меблевому текстилі не використовують матеріалів тваринного походження. Пляжні рушники — бамбукові. Косметика — не тестувалася на тваринах і має суто рослинний склад. Компліменти — повністю веганські, як і вміст мінібару. А ще гості можуть зібрати овочі у власному саду готелю перед тим, як їх приготують у ресторані.

Більше тут.

Аромоксамит по-дубайськи

У світі щодня випивають близько трьох мільярдів чашок кави. Не дивно, що це впливає і на індустрію гостинності.

Готель 25hours Hotel Dubai One Central зробив ставку на свій Nomad Day Bar. Вони співпрацюють з локальними обсмажувальниками зерен Nightjar Coffee. У меню з’явилися пікколо (мініатюрний лате), іспанський лате зі згущеним молоком та різні види пуроверу. Локація вже стала одним із найпопулярніших місць для кавоманів в еміраті.

Більше тут і тут.

ЧИ ВСЕ ВИ ЗНАЄТЕ ПРО GOOGLE MAPS?

Скажіть, що з вами теж таке траплялося! Хтось порадив локацію: спікізі бар, модну мікрокав’ярню, атмосферну крамничку антикваріату чи сувенірів, зручний банкомат неподалік від готелю. А після прильоту її геть неможливо знайти, якщо тільки хтось за руку не відведе — бо довкола забагато вивісок чи заплутана нумерація будинків.

Якби ж можна було просто навести камеру на вулицю — і побачити накладені зверху іконки закладів і магазинів… А дійсно, саме це і можна зробити у багатьох великих містах.

Як працює доповнена реальність у Google Maps?

  • Коли ви гуглите якусь локацію, то крім адреси деколи знаходите її панорамне фото, зняте на рівні людських очей — це зветься Street View. Такі знімки допомагають вам упізнати потрібне місце, а алгоритму — зіставити мапу та реальний світ. А тому доповнена реальність доступна лише в тих місцях, де достатня швидкість інтернету, є багато фото Street View і детальна мапаось тут можна це перевірити.
  • Щоб усе працювало, як годиться, смартфон має підтримувати ARKit (iOS) або ARCore (Android), а версія додатка мусить бути актуальною.
  • Локація має бути гарно освітлена, а вічко смартфона — чистим.

Як скористатися функцією?

  • Активуйте визначення геолокації й увімкніть інтернет.
  • Відкрийте Google Maps.
  • Якщо у рядку пошуку всередині додатка ви бачите кольорову іконку фотоапарата — натисніть її. Дайте дозвіл на доступ і наведіть камеру на будівлю.
  • Або ж введіть пункт призначення, виберіть пішохідний маршрут, натисніть Live View і спрямуйте камеру на вулицю. Щойно система розпізнає ваше місцеперебування, то доповнить картинку підписами: ресторан, банкомат, магазин тощо.

Більше тут і тут.

Туризм — це мова, якою люди говорять про мрії. А які подорожі у вашому списку бажань цього року?


1 wttc.org