• office@joinup.ua
  • +38 (044) 303 99 99
  • +38 (044) 330 02 85
  • +38 (067) 724 80 80
  • +38 (063) 472 80 80

Агентам

Глоубьординг: Зима — не для виживання, а для подороЖИТТЯ та відновлення

Зумери знову задають тревел-тренди. Цього разу вони винайшли нову відповідь зимовій сірості, холоду та депресії — глоубьординг (glowbirding). І його уже називають однією із найпопулярніших тенденцій у сфері подорожей. Розбираємося, що воно таке і куди за ним летять.

ПОДОРОЖУВАТИ ЯК ГЛОУБЬОРД

Глоубьординг — це сучасна інтерпретація давньої ідеї “зимувати в теплі”. Але на відміну від більш звичних для нас сноубьордів1, які у своїх зимових поїздках фокусуються на відпочинку і дозвіллі, для глоубьордів у пріоритеті — ментальне здоров’я, фізичні активності та користь сонячного світла.

А воно (сонячне світло) справді лікує, стимулюючи вироблення серотоніну, що зменшує симптоми “зимової депресії”3, та ендорфінів — природних “гормонів щастя”. Саме вони дарують те відчуття легкості, радості й піднесення, яке з’являється після дня, проведеного під сонцем4.

Тренд стає особливо популярним серед тих, хто може працювати дистанційно. День глоубьордів легко може починатися з йоги на пляжі, велопрогулянки чи плавання, а завершуватися — робочими дзвінками з краєвидом на море.

Але замість того, щоб тікати на всю зиму в одне місце, глоубьорди обирають кілька коротших поїздок у різні теплі країни. Ще б пак, адже так можна побачити і спробувати більше нового!

Що ще треба знати про глоубьордів?

Вони обожнюють вуличні активності — катання на велосипеді, хайкінг, плавання, йогу. І часто подорожують соло. Вони не хочуть чекати, поки хтось із компанії дозріє до поїздки, — просто пакують речі й вирушають туди, куди кличе сонце. Саме у цьому і полягає суть глоубьордингу — це подорож для себе, у своєму темпі та за власними правилами.

  • 2022 року для більш ніж 20  % туристів покращення здоров’я та велнес стали головною мотивацією для подорожей2.
  • У світі витрати на велнес зростають швидше, ніж на більшість інших категорій. З 2019 по 2023 рік середньорічне зростання витрат на велнес становило 5,9  % на одну особу. Для порівняння: витрати на готелі та ресторани зростали в середньому на 3,8 % щороку, на одяг і взуття — лише на 1,4  %, а на освіту — на 1,6  %5.

Готові випробувати новий тренд у дії? Ось вам кілька ідей, куди летіти на глоубьординг цієї зими!

Поки інші рахують дні до весни, ви можете брати приклад з глоубьордів і полетіти в літо. Не відкладайте свою трендову пригоду з Join UP!


1 англ. зимові мігранти
2 The National Geographic
3 https://www.healthline.com/health/depression/benefits-sunlight#outlook
4 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2290997/
5 https://globalwellnessinstitute.org/industry-research/2025-the-global-wellness-economy-country-rankings/
6 https://www.worldtravelawards.com/award-worlds-leading-theme-park-destination-2024