• office@joinup.ua
  • +38 (044) 303 99 99
  • +38 (044) 330 02 85
  • +38 (067) 724 80 80
  • +38 (063) 472 80 80

Агентам

Кому потрібна нова розкіш? Продовжуємо вивчати тренд у турецьких готелях cream*

Кричущі логотипи набридли — людям потрібні сенси та відчуття турботи. Тож коли йдеться про преміальні готелі, згадують уже не екстравагантний декор чи спа розміром з ТЦ. Нова розкіш — це коли враження стають тоншими, більш винятковими, а сервіс знає вас краще, ніж ви самі. Хто готовий платити за це, і що їм пропонують? Розбираємося сьогодні з допомогою нашого відділу Cream* — на прикладі Туреччини.

ЯК ЗМІНИВСЯ ПОПИТ НА ЛЮКС

Щоб чіткіше окреслити масштаби теми, уточнимо: це не просто чергова фішка готельєрів, які шукають спосіб виділитися. Мова про глобальні зміни у всіх сферах розкішних витрат.

Торік 80% світового ринку розкошів зайняли три сегменти: дорогі авто, персональні люксові товари та… готелі.1 Причому витрати на товари вперше за 15 років (якщо не брати до уваги період пандемії COVID-19) скоротилися. Молодші покоління, особливо покоління зумерів, відмовляються від предметів статусу. У результаті, база люксових клієнтів у світі зменшилася на 50 млн осіб менш як за два роки.1
Зате росте інше: люди охочіше витрачають кошти на подорожі, події та спільні активності.

Ось іще кілька цікавинок:

  • Сфера розкішної гостинності у 2024 зросла на 4%.1
  • Бронювань стало більше — особливо сімейних мандрівок.
  • Зросла частка довгострокових резервацій: на рік і більше наперед.


Джерело: Bain&Company

ХТО ДИКТУЄ ЗМІНИ?

Трохи ейджизму

Близько 40% клієнтів люксових товарів і послуг у 2025 — це люди до 40 років2. На їхнє сприйняття розкоші вплинули цифрові технології та соцмережі. Вони прагнуть не так продемонструвати статус, як втілити особистий світогляд. Так, престиж важливий, але сенс і автентичність — на першому місці.2

А якщо говорити саме про витрати на розкішні подорожі, то:

  • Найбільше витрачають гості віком 40–49 років — ця група формує близько 37,5  % ринку.3
  • А найбільший потенціал зростання мають 50–59-річні (+≈102 %) та 30–39-річні (+≈93 %) — саме від них найближчими роками очікують на стрибок у попиті.3

Джуни** у світі розкошіУявлення про люксовий туризм часто пов’язують з відпочинком людей із мільйонними статками. Але насправді близько 35% ринку розкішних подорожей сьогодні складають мандрівники з капіталом до $1 мільйона.3

Це так звані aspiring luxury travelers4, і вони мають такі вподобання:

  • роблять розкішні витрати з нагоди особливих подій,
  • очікують максимальної цінності за свої гроші,
  • активно стежать за бонусами, балами та привілеями програм лояльності,
  • готові витратитися на окремі елементи подорожі (наприклад, політ на гелікоптері чи вечерю в мішленівському ресторані), але не на всю поїздку загалом.

Вибагливі — буквальноЗустрічали таке запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порадите цей бренд друзям?» — і шкала від 1 до 10. Так оцінюють індекс лояльності. І ось вам факт для роздумів: у сегменті розкошів серед зумерів він на 25–30 пунктів нижчий, аніж у мілленіалів.1 Тобто, серед нинішньої молоді значно більше критиків, які гостро реагують, коли обіцянки не збігаються з реальною цінністю.

Що їх розчаровує?

  • відчуття, що вартість не відповідає цінності (це зазначили понад 50% опитаних),1
  • нестача персоналізації,
  • втрата автентичності.

Перші два пункти наче не потребують пояснень, а от останній — про те, коли турист у мандрівці отримує стерильний досвід. Тобто дозвілля, інтер’єр, меню, враження нічим не відрізняються від десятків інших локацій у світі, нехай і дуже дорогих. Зумери ж шукають відчуття місця, живого контексту, неповторності.

Цікава статистика

  • 72% мандрівників у сегменті люксу віддають перевагу новим напрямкам і локаціям — для порівняння, серед широкого загалу так відповіли лише 44%.3
  • І саме вони майже вдвічі частіше за пересічних туристів вибирають подорожі як спосіб відпочити від гаджетів і повернути собі тишу та увагу до себе.3

НОВА РОЗКІШ НА ВІДПОЧИНКУ

Отож, чого зараз шукають заможні мандрівники? Того, що дає можливість відчути бажані емоції та створити довговічні спогади. І персоналізованих вражень — без необхідності довго пояснювати, що їм потрібно.

Деякі опції вже так поширилися, що скоро їх очікуватимуть за замовчанням:

  • Сон на замовлення. Гостям пропонують меню… подушок: різних за рівнем жорсткості, наповнювачем та висотою.
  • Аромати — якір для спогадів. Можна вибрати аромакомпозицію для номера, щоб посилити відчуття персонального простору.
  • Фермерська гастрономія. Замість демонстративної екзотики у вигляді молекулярних пінок чи омарів — меню «з лану до столу». Тобто страви, які готують за локальними рецептами з продуктів, які виростили у власному саду готелю чи придбали у місцевих виробників.

РОЗМАЇТТЯ ПРОЯВІВ

Готелі вибирають десятки різних шляхів, щоб підвищити цінність відпочинку. Наведемо кілька класних прикладів: як це роблять у Туреччині. В онлайн-підборі ці готелі відмічені позначкою cream.

Пропонуємо придивитися до них саме зараз — поки йде раннє бронювання. Що раніше ви бронюєте тур — то більший відсоток агентської винагороди отримуєте. А у ваших клієнтів є змога забронювати саме таку подорож, якої вони прагнули, — не хвилюючися, що в момент Х у готелі не залишиться бажаного вільного номера.

Готель назвали на честь найбільшого у світі алмазу5, проте його розкіш не обмежується зовнішнім блиском. Це той випадок, коли вдається повністю присвятити себе відпочинку: діти щасливо зайняті допізна, а єдина складність — вибрати сорт сиру на сніданок.

У сезон малечу можна залишати в дитячому клубі до 2‑ї ночі — і вони там не знудяться. До того ж тут багато мистецьких активностей: кераміка, робота з деревом, живопис, балет — можна набути нове хобі.
Хто відпочиває так само завзято, як і працює, тих уранці може потішити великий детокс-корнер у головному ресторані: соки, смузі, напої на замовлення.
А ще тут є єдине в Туреччині гольф-поле, яке з одного боку омиває море, а з іншого — ріка. Що може бути краще за гру на фоні Таврських гір? Хіба унікальна гра вночі, на 9 підсвічених лунках.

Попри плинність трендів та широке поширення, яке нова ідея набуває за мить, деякі твердження складно перепрошити. Наприклад, що розкіш — це не щось точкове і небуденне, а ще і продумані дрібниці, які оточують нас щодня.

Зона велнес напоїв, яку проходиш дорогою на пляж: скляні крапельні вежі повільно настоюють каву та фруктові чаї. А на вітрині, наче колби на столі чарівника, виставлені прохолодні детокс-мікси, анчан,6 ройбуш, гібіскус, домашні лимонади. Можна вибрати собі щось точно до настрою чи поточного стану.
Кава для гурманів і фанатів третьої хвилі. Тут добре знають, що таке V60, а при вході до бару стоїть обсмажувальна машина, звідки різні сорти зерен прозорими каво­проводами летять через весь бар прямісінько до стійки. Спостерігати за процесом — справжня насолода!
Розташування будівель тут припасоване до ландшафту, немов квартал старого середземноморського містечка: групки споруд, вузькі вулички, вимощені каменем подвір’я. Простори плавно переходять один в інший, як це і буває у справжній природі, а слова olive7 і garden7 у типах номерів — невипадкові. Пишні дерева ростуть під їхніми стінами, а деколи і всередині!

Готель працює вже близько року, але враження досі таке, як за кермом машини в автосалоні: все блискуче, недоторкане, свіже. А у навігаторі введений маршрут до переповненого відкриттями відпочинку. В Ethno чудово розуміють, як цінно проживати кожну мить у злагоді зі своїми цінностями і насолоджуватися тим, що люди довкола поділяють ваші бажання.

Особистий асистент у WhatsApp стежить, щоб ви нічого не пропустили: щодня надсилає програму заходів, нагадує про йогу чи майстер-клас, бронює кабану та столик на вечір.
Ви можете надихатися візитами до кабаре й а-ля карт ресторанів, а потім дізнаватися історію напоїв та виробляти власні гастрономічні шедеври на ексклюзивних майстер-класах. Ці івенти занурять вас у сенсорну подорож: одного дня це буде створення шоколадних цукерок, іншого — мистецтво міксування коктейлів, дегустації вина та віскі, приготування суші.
А розмаїті тілесні та духовні практики відкриють іще один вимір неоціненних вражень. Наприклад, керована медитація зі співаючими чашами та гонгами, яку шамани проводять просто в басейні. Уявіть: повільне гойдання на матраці навіює відчуття невагомості, а вода тим часом проводить звукові хвилі ніби напряму до тіла. Чи сеанс постановки цілей на какао-церемонії за традиціями Перу.

Відкривайте для себе нову розкіш з Join UP!


* Тут і далі з англ. вершки, ексклюзивний пул готелів Join UP! для вибагливих мандрівників від нашого однойменного відділу
** Від англ. junior — молодший, новачок, початківець
1 Bain&Company є одним із ключових і широко цитованих джерел у міжнародній індустрії розкішних товарів. Компанія аналізує понад 280 провідних компаній і брендів індустрії предметів розкоші — разом вони відомі як Luxury Goods Worldwide Market Observatory. Огляд актуального звіту.
2 Luxury Trends 2025: What Elite Brands Need to Know
3 Дослідження The state of tourism and hospitality 2024» від McKinsey & Company охопило понад 5 000 респондентів-туристів з Китаю, Німеччини, ОАЕ, Великої Британії та США. Мандрівники сегмента люкс — ті, хто витрачає в середньому $500 або більше за ніч на проживання.
4 Aspiring — це той, хто має амбіцію щодо чогось і робить перші кроки у вибраному напрямку, але ще не досягнув мети. Aspiring luxury travelers — ті, хто вже зацікавився сегментом розкоші, готовий іноді витратитися, і прагне більшого досвіду, статусу, сервісу.
5 Cullinan Diamond: Wikipedia
6 Чай, який готують із яскраво-синіх квітів тайської орхідеї (кліторії трійчастої)
7 З англ. олива, оливкове дерево та сад відповідно